Can Am Spyder Forum banner

Groeten aan jullie allemaal

691 views 7 replies 5 participants last post by  BamaGeezer  
#1 ·
Ik rijd al meer dan 60 jaar en heb dinsdag een 2025 RT Limited gekocht. Na de eerste 10 mijl heb ik de Baja Ron stabilisatorstang kit besteld. Nu niet slecht, maar ik kan me voorstellen dat het een stuk stabieler zal zijn na installatie. Wat zijn jouw ervaringen?
Had een Ryker Rally voor een paar jaar en het was prima in de stad, maar niet zozeer op de weg.

#4 ·
Ik rijd al meer dan 60 jaar en heb dinsdag een 2025 RT Limited gekocht. Na de eerste 10 mijl heb ik de Baja Ron stabilisator kit besteld. Nu niet slecht, maar ik stel me voor dat het een stuk stabieler zal zijn na installatie. Wat waren uw ervaringen? Ik had een paar jaar een Ryker Rally en die was prima in de stad, maar op de weg niet zozeer.
Ik ging ook naar 3 op de F3. Ik ontdekte dat er een techniek en een aanpassingsperiode is. Bij het naar links draaien duw je met de tegenovergestelde hand, bij het naar rechts draaien duw je met de linkerhand. Ook een leuning in de richting van de bocht. Zoals ik al zei, als we gewend zijn dingen op één manier te doen, kost het een beetje gewenning aan een andere machine met andere stuurdynamiek... oefenen, oefenen, oefenen... geniet ervan, wees veilig!!!

#5 ·
Ik ben ook met z'n drieën op de F3 geweest. Ontdekte dat er een techniek en een aanpassingsperiode is. Bij het naar links draaien met de hand duwen die tegenovergesteld is, bij het naar rechts draaien met de linkerhand duwen. Ook een leuning in de richting van de bocht. Zoals ik al zei, als we gewend zijn dingen op één manier te doen, kost het wat gewenning aan een andere machine met andere stuurdynamiek… oefenen, oefenen, oefenen… geniet ervan, wees veilig!!!
Ik laat nu de BajaRon stabilisator op mijn RT monteren. De dealer heeft me een basis F3 geleend die als een sportwagen stuurt naast de RT. RT VEEL comfortabeler. 600+ mijl op de RT eerste week.

#6 ·
Ik rijd al meer dan 60 jaar en heb dinsdag een 2025 RT Limited gekocht. Na de eerste 10 mijl heb ik de Baja Ron stabilisator kit besteld. Het is nu niet slecht, maar ik kan me voorstellen dat het na installatie veel stabieler zal zijn. Wat zijn uw ervaringen geweest? Ik had een paar jaar een Ryker Rally en die was prima in de stad, maar op de weg niet zozeer.
Welkom hier